Post by Tfic » Fri Nov 23, 2018 1:34 am

Goede dag!

Ik zoek al een tijdje naar een oplossing voor het volgende. Ik wil werken met 2 prijzen. Prijs 1 is afhalen en prijs 2 is bezorgen. Ik wil dat de klant een optie krijgt om tussen de 2 te switschen middels een knop oid, iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
Heb wel modules gevonden voor 2 verschillende prijzen, maar dan afhankelijk van de usergroep. Maar ik wil niet dat klanten eerst moeten inloggen......

Newbie

Posts

Joined
Wed Apr 12, 2017 6:46 pm

Post by victorj » Mon Nov 26, 2018 5:59 am

Standaard is er geen module die dit doet.
Je kunt natuurlijk altijd iemand zoeken die dat voor je kan maken, maar je kunt ook gebruik maken van opties.
je maakt een keuze, prijs vermeld bij het product is de bezorg prijs of de afhaal prijs.
Afhankelijk van je keuze maak je een optie aan en noem die afhankelijk van je keus of afhalen in winkel of bezorgen.
stel je kiest voor standaard prijs bezorgen, geef dan bij de optie de minderprijs aan door bijv de prijs in te vullen als -10.00
als je klant dan kies voor afhalen zal de prijs met € 10,00 verminderd worden.
Die je het andersom dan maak je de prijs natuurlijk 10,00 en zal dit bedrag bij de prijs worden opgeteld.

Je kunt natuurlijk ook de standaard weg volgen en verzendkosten berekenen en de optie afhalen in winkel te gebruiken waarbij geen verzendkosten worden berekend.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 28 guests