Post by alarsdes » Mon Oct 09, 2017 5:34 pm

Hallo,
Vorig jaar heb ik deze extentie gekocht voor mijn webshop https://www.112ink.nl.
Brilliant Search 2.0.3.1. Ik heb de webshop ook in Opencart 2031

Omdat ik veel met Categorien werk heb ik deze extentie gekocht, omdat met deze ook de categorien in de zoekresultaten zou worden weergegeven.

Wat is het probleem.
De zoekfunctie bij producten werkt uitstekend. als ik een product heb bijvoorbeeld "huismerk inktpatronen voor hp364 XL Black" dan wordt dit product ook weergegeven in de zoek resultaten als ik zoek op "hp364" of "xl black". Perfect zo hoort het ook.

Met categorien is dit helaas niet zo.
Heb ik een category Canon Pixma IP3600. Dan moet ik vanaf het begin, dus Canon Pixma enz. intypen om een resultaat te krijgen..

Als ik zoek op ip3600 dan krijg ik uiteraard de producten waar ik dit als tag heb ingegeven,
maar ik krijg geen categorie bij de zoekresultaten.

Het werkt wel, als ik een nieuwe Category aanmaak, Bijvoorbeeld, Inktpatronen bla OP5600
Dan kan ik zoeken op OP5600 en krijg deze category in het zoek resultaat. Maar als ik vervolgens een andere nieuwe categorie aanmaak of een andere oudere category bewerk, dan is deze weer te vinden met een gedeeltelijke ingave van het zoekwoord.
Maar dan weer alleen voor die categorie
Voor de Canon Pixma IP3600 werkt het dan niet meer, voor deze categorie moet ik weer beginnen te zoeken met Canon Pixma enz.

Dit heb ik bij de verkoper van de extentie neergelegd. maar ik krijg de melding dat dit aan mijn website ligt. Vorig jaar lag het aan een andere extentie. En dat wilde hij wel herstellen, maar dat koste mij dan 80 tot 200 dollar. Deze week heb ik het nog eens een keer aangekaart. Nu lag het aan iets anders. Het was mijn thema en hij noemde iets van een cache probleem.

Volgens mij is dat niet correct, want als het een cache probleem was geweest dan had dit ook met de producten gespeeld en niet alleen met de categorien.

Nu heb ik een probleem met deze extentie, en dat is niet iets nieuws, maar dat speelt al heel lang.
Ik weet dat mijn fout is , ik had al toen ik het na de aankoop ontdekte , refund moeten vragen.

Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen. Hoe ik uit kan vissen waar dit aan ligt,
Of is er iemand die mij hiermee kan helpen.
bijvoorbaat dank

Active Member

Posts

Joined
Thu Aug 25, 2011 3:36 pm
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests