Post by Erwin D » Mon Jan 15, 2018 11:08 pm

Hallo ik ben op zoek naar hulp en advies om de seo van mijn Opencartwinkel zelf te doen. (Seo gebruiken aanvinkel in opencartadmin, heb ik al gedaan.)
Weet iemand wat ik nog meer kan doen...........?

Newbie

Posts

Joined
Mon Jan 15, 2018 10:59 pm

Post by victorj » Wed Jan 17, 2018 7:25 am

Heel erg veel !

Seo is het totaal van je website.
Snelheid, ssl op alle paginas van je website.
indeling categorie structuur zodat klanten producten makkelijk en snel kunnen vinden,
informatie op je website.
informatie bij producten.
het gaat om het totaal plaatje, is jouw totaal plaatje beter als dat van je concurrent, dan scoor je beter, is het slechter, dan scoor je slechter,
Denk goed na over de navigatie in je website,
maak een goed plan voor product filters.
zet goede informatie pagina's op je website.
zorg dat je adres en hoe je bereikbaar bent goed zichtbaar is bij voorkeur op iedere pagina.
zorg voor goede uitgebreide product omschrijvingen.
Zorg dat je site onder ssl draait.
Zorg dat je site zo snel mogelijk is pagina laadtijd max 3 seconden maar onder de 1 seconde is veel beter.

En als laatste heb je je website klaar, ga dan iedere dag 1 of 2 producten bekijken en kijk of je de teksten kunt verbeteren, haal schrijffouten weg, voeg gegevens toe, kijk of je extra tags kunt toevoegen, zorg dat je de teksten aanpast en verbeterd,
Google ziet dan dat je website aktief onderhouden word en dat werk zeer positief.

Koeltechnische deurrubbers eenvoudig online op maat bestellen.
Alle niet stekplichtige onderdelen zoals scharnieren, sloten, randverwarming en verlichting voor alle typen koelingen en vriezers.
https://koelcel-onderdelen.com


User avatar
Expert Member

Posts

Joined
Sat Jun 25, 2011 4:09 am
Location - Alkmaar Holland
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests