Post by ajrvand » Sat May 12, 2018 7:07 pm

Hallo,

ik heb een probleem met de checkout van mijn shop;

wanneer je op bestellen drukt dan gaat het artikel normaal gesproken naar de winkelwagen en zie je dat er in de winkelwagen een artikel staat met bijbehorende prijs. Klik je dan op die winkelwagen kun je bekijken of meteen afrekenen. Tot zover wat je kan verwachten.

echter:
  • je ziet dat er een artikel in de winkelwagen staat maar er staat geen prijs bij.
  • Wanneer je klikt op de winkelwagen en je gaat naar bekijken, dan heb je normaal gesproken de opties; kadobon, kortingsbon en verzendkosten uitrekenen; echter zijn deze 3 opties verdwenen.
  • Wanneer je gaat afrekenen kun je alles gewoon doorlopen tot aan de betaalwijze, deze is niet aanwezig. behalve de optie Achteraf betalen. Daar wordt echter allen de fee voor het achteraf betalen gerekend en kent het product geen prijs?
Als je via het CMS een order invoert dan lukt alles wel, behalve dat het order totaal € 0,00 is terwijl de factuur wat anders zegt namelijk gewoon het product met bijbehorende prijs.

Tot nu toe genomen actie:

Alle modules, betaal, verzend etc zijn geinstalleerd en zijn de laatste versie.
De test site werkte wel goed tot het moment dat ik de database naar de testsite kopieerde, vervolgens hetzelfde probleem ook op de test site.

wie heeft dit probleem ook al eens gehad en opgelost?
Iemand suggesties?

ik hoor graag van jullie

Newbie

Posts

Joined
Sat May 12, 2018 6:55 pm

Post by ocguru » Fri May 25, 2018 1:26 pm

Please share your website link to check first. As you said you migrate the database, something is messed up during this.

Regards,
OCGURU - http://www.buy-extensions.com/
Opencart Developer - All My Opencart Extensions
Contact Me - outputwebtech@gmail.com
Skype - ntiersolutions


User avatar
New member

Posts

Joined
Sat Jan 03, 2015 5:09 pm
Location - India

Post by kestas » Fri May 25, 2018 2:58 pm

Have you checked in admin /extension/Order totals. Maybe during export this settings have been lost.

Cheers

Custom OpenCart modules and solutions. You can write PM with additional questions... Extensions you can find here


Active Member

Posts

Joined
Tue Oct 12, 2010 2:23 am
Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests